ACTE PER LA RETIRADA IMMEDIATA DEL MONUMENT

La CUP-AE organitza aquest dissabte 14 de maig un acte al carrer per demanar la immediata retirada del monument franquista de Tortosa. A l'acte participaran David Fernàndez i el pare de Guillem Agulló, i també tindrà la participació de la Rondalla dels ports.

La CUP-AE explicarà el seu posicionament de no participar de la consulta de la vergonya. No potser que la primera consulta ciutadana que es fa a Tortosa siga per preguntar si un monument franquista, el més gran de Catalunya, ha de continuar o no al mig del riu. Per això la CUP-AE agafa el compromís de continuar treballant per la retirada del monument franquista siga quin siga el resultat de la consulta, tot i les intencions de l'alcalde, que manifestava la seua voluntat perquè la consulta tanqués el tema independentment del resultat.

Des de la CUP-AE considerem que aquesta consulta, és la consulta de la vergonya, que legitima un monument d’exaltació al franquisme.

"El feixisme i els seus símbols, no es consulten, es fan fora de l'espai públic"