CONCENTRACIÓ SOLIDÀRIA AMB JOAN COMA

La concentració convocada pel moviment 30/03 que està integrat per persones i col·lectius que defensen la llibertat d'expressió i critiquen l'actuació de la justícia espanyola, al servei del poder polític. A la concentració van acudir representants de l'ANC, Òmnium Cultural, CUP-CC, PDeCAT i ERC.

Durant la concentració diverses persones de les entitats convocants van llegir el manifest del col·lectiu 30/03 denunciant l'actuació de la justícia espanyola, la seua nul·la independència i es va reafirmar la necessitat de continuar defensant la voluntat del poble català a les institucions polítiques.

També és va defensar la desobediència, com un instrument de lluita contra un estat que incapaç de d'escoltar i negociar davant d'un conflicte polític.

Finalment, es va remarcar que es continuarà sortint al carrer per defensar la llibertat d'expressió i la llibertat dels càrrecs electes, per manifestar lliurement les seues opions.

"La llibertat d'expressió és innegociable, com la llibertat per decidir el nostre futur"