SOPAR SOLIDARI AMB ELS 8DEYESA

Després de l'acte polític que es farà a les 19,30 al centre cívic de Ferreries organitzat per la PDE, la CUP-AE organitzarà aquest dissabte a la nit al casal Panxampla, un sopar solidari amb les vuit persones acusades de manera desproporcionada per defensar el territori i el riu Ebre, a Yesa.

El sopar serà a les 21,30 hores al casal popular Panxampla.

Una vegada més la justícia demostra la seua ceguera. 8 persones són acusades de diversos delictes per defensar la seua terra i la fiscalia els demana fins a 23.000€ i 37 anys de presó. Des la CUP-AE volem manifestar la nostra solidaritat amb els companys de lluita i invitem la ciutadania a participar d'aquest sopar solidari. Tots els diners aniran per la caixa de resistència dels 8 de Yesa.

La defensa del nostre riu i del nostre delta va més enllà de les Terres de l'Ebre, els companys i companyes de Yesa han estat sempre al nostre costat en la lluita per defensar el riu Ebre. Ara ens toca a nosaltres demostrar que no estan soles, que si davant tenen a tota la maquinària de l'estat, darrere tenen al nostre territori, fem nostra la seua lluita. La repressió només es pot combatre amb solidaritat, demostrem-la aquest dissabte.

"La solidaritat la nostra millor arma".