ASSEMBLEA OBERTA. ELECCIONS MUNICIPALS 2019

La CUP TORTSOA convoquem esta primera assemblea oberta a tota la ciutadania per encarar les eleccions municipals el 2019. Entenem que la política s'ha de fer col·lectivament i per això us esperem.

Joan Fuster deia que "tota política que no fem nosaltrs, es farà contra nosaltres". Nosaltres entenem la política així. Des d'un treball comunitari, col·lectiu. Per este motiu convoquem una assemblea, no per explicar el projecte de la CUP Tortosa, sinó perquè entre totes les persones comencem a construir el projecte de la CUP Tortosa per les eleccions al 2019.

En un moment polític com l'actual tenim molts reptes, i considerem que és des dels municipis on hem de començar a construir. Des de l'àmbit social al nacional, treballant per constuir sobiranies que puguen permetre tenir una societat socialment més justa i empoderada. La presència de la CUP aporta un discurs contrahegemònic a l'imperant, que recorda a les "esquerres" quin és el camí i s'oposa a la dreta, argumentant que hi ha una altra manera de fer politica i de fer polítiques.

Per això considerem important la implicació de la ciutadania. La força de la CUP està en la gent, a més gent implicada, més oportunitats per transformar la societat.

"No podran res davant d'un poble alegre i combatiu".

"Entre totes tot"