Notícies de Tortosa

Arran de les notícies aparegudes a diversos mitjans de comunicació i d’un breu comunicat del mateix ajuntament de Tortosa, per la investigació del conseller delegat de la societat municipal Gestió Sanitària i Assistencial de Tortosa (GESAT), Pere Panisello, per presumptes delictes de falsedat documental, prevaricació i tràfic d’influències.

Parlem d’un servei públic per cobrir una necessitat social. Ens preocupa que quan l’alcaldessa explica el seu projecte de ciutat, parle d’obres i de canviar la cara a la ciutat però sembla com si oblidés que a la ciutat viuen persones i estes tenen, tenim, necessitats.

Una escola bressol és servei bàsic per una ciutat:

Una escola bressol és servei bàsic per una ciutat:

A la votació de les bases tant PSC com la CUP-Ae vam votar en contra, mentre el PP, tot i compartir els nostres arguments, es va abstindre. Però el vots a favor del PDCAT i ERC feren que les bases s’aprovaren. Tot i la petició insistent tant del PSC com de la CUP-Ae de modificar algun punt, el regidor Joaquim del Pino, va optar perquè es fera la votació sense modificació, evitant el consens.

Com serà aquest consorci-xarxa hospitalària de les Terres de l’Ebre?

Pàgines