EXIGIM SABER QUANT COBRA MERITXELL ROIGÉ DEL CAT

El passat més d’octubre Meritxell Roigé va ser nomenada presidenta del Consorci d’Aigúes de Tarragona (CAT). Es tracta d’un organisme públic sense afany de lucre encarregat de gestionar el minitransvasament de l’Ebre al Camp de Tarragona. Des de la CUP vam exigir al CAT saber quina retribució rebia l’alcaldessa.

Tot i que el GAIP (Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública de la Generalitat)

ens va donar la raó, instant al CAT a comunicar-nos la retribució de Meritxell Roigé. El CAT, s’ha negat i ha recorregut la decisió via contenciós administratiu. Des de la CUP:

- Exigim que Meritxell Roigé faça pública la seua retribució (el CAT és una entitat pública que funciona amb els nostres impostos).

- Considerem que cal acabar amb «xiringuitos» públics que ocupen polítics de partits posats a dit per augmentar els seus ingressos.

- Pensem que els 56.000€ bruts que cobra com alcaldessa ja són més que suficients per viure bé.

- Ens sumem a la petició de la PDE perquè Meritxell Roigé derrogue la concessió de 4m3/s, desmantelle la infraestructura i dissolga el CAT.

Per tot això exigim a Meritxell Roigé que abans que comence la campanya de les eleccions municipals faça pública la seua retribució. Són diners públics i tenim dret a saber com es gasten.

I li preguntem directament: Per què es nega a fer pública la retribució amb diners públics?

"Per tot això exigim a Meritxell Roigé que abans que comence la campanya de les eleccions municipals faça pública la seua retribució"