LA CUP TITLLA DE VERGONYOSES LES MODIFICACIONS PRESSUPOSTÀRIES PRESENTADES PEL GOVERN DE MERITXELL ROIGÉ

La CUP Tortosa ha anunciat en roda de premsa que votarà en contra de les modificacions pressupostàries presentades pel govern de Meritxell Roigé i les ha titllat de vergonyoses.

Sergi Arnau, regidor de la CUP a l'Ajuntament de Tortosa, ha tornat a insistir en la necessitat que la ciutat tingui un pressupost adaptat a la situació de crisi social i econòmica del moment i ha recordat que elaborar un pressupost és l'obligació de l'actual govern. "No podem estar funcionant en un pressupost del 2019 prorrogat a base de modificacions pressupostàries i que no s'adaptar a la realitat actual" ha afirmat Arnau.

Pel que fa a la valoració de la modificació pressupostària presentada pel govern de Roigé, Arnau ha explicat que es tornen a prioritzar els grans projectes urbanístics que "responen a un model de ciutat classista i racista que prioritza les inversions en els barris més benestants". Pel que fa a les dotacions pressupostàries en l'àmbit social, Arnau ha denunciat que tot i que es doblen les partides "aquestes són totalment insuficients per la situació d'emergència que pateix la ciutat".

El regidor de la CUP també ha explicat que el grup municipal ha presentat a l'equip de govern una sèrie de propostes, entres les que s'inclou la contractació de dues persones a Serveis Socials per ajustar el personal a l'increment de sol·licituds, incrementar recursos a les entitats socials i al tiquet fresc, la remunicipalització del servei de SAD i l'increment del parc d'habitatge social, entre d'altres.

Finalment, Arnau ha preguntat al PSC, actual soci de govern, si se sent orgullós de presentar unes modificacions pressupostàries "que continuen deixant enrere a la majoria de la ciutadania de Tortosa" i ha interpel·lat la resta de partits de l'oposició perquè ningú afavoreixi amb l'abstenció o el vot a favor "aquesta vergonya de pressupostos".