Presentació llista i programa a les eleccions municipals 2015

L'assemblea de la CUP Tortosa presenta este dissabte 28 de març a les 12h i al casal Popular Panxampla, les persones que formaran part de la llista per a les eleccions municipals del 24 de maig. A l'assemblea també es presentaran les línies estratègiques del programa electoral i l'acord de suport que la formació política Equo proposat a la CUP Tortosa. Tant la llista, com el programa com l'acord amb Equo seran ratificats el mateix dia.

Durant el mesos que han transcorregut des de l'assemblea del mes d'octubre on l'assemblea de la CUP Tortosa va decidir presentar-se a les municipals fins a l'assemblea actual, s'ha estat en contactes amb diferents organitzacions amb voluntat d'acord ampli des de l'esquerra però per raons diferents que s'explicaran a la pròpia assembla de dissabte, no han reeixit a excepció d'Equo.

Finalment dissabte, després de l'assemblea de les 12h es farà la fotografia de grup amb la gent de la llista i molta altra gent que vol donar suport, acabant amb un vermut popular al costat del Club de Rem. Us hi esperem.