TRANSPARÈNCIA I PARTICIPACIÓ CIUTADANA

Aquest proper dissabte 14 de febrer a les 11,00 hores al casal Panxampla, la CUP Tortosa organitzarà la tercera jornada de COMENCEM A CONSTRUIR LA TORTOSA QUE VOLEM, per elborar les propostes del programa electoral muncipal.

En aquesta jornada tractarem de conèixer mecanismes per estimular la participació ciutadana, no com una consulta que es fa a la ciutadania, sinó com un procés que al mateix temps que permet participar la gent, serveix per empoderar-la i convertir-la en subjecte polític actiu amb l'objectiu de transformar la realitat.

També s'abordarà el tema de la transparència. Tortosa té més d'un 50% del seu pressupost muncipal que escapa al control públic, com és possible? Hi ha mecanisme per tornar el control públic sobre els diners de tothom?

I coneixerem de primera mà, un procés comunitari desenvolupat a Tortosa.

Posteriormet dos, grups de treball, elaboraran propostes concretes per incorporar al programa electoral de la CUP, en matèria de participació ciutadana i transparència.